It was the best of times, if only someone had told me.

Har förstått att der är väldigt aktuellt att såhär års, blicka tillbaka på det gågna året och sumera det i ett fint litet inlägg sådär. Jag har hunnit med att läsa ett dussin av era redan, vissa beskriver 2011 som "the time of their lives" och andra har haft ett riktigt skit år, medan det för mig har varit som en lång jäkla dvala. Ett utfyllnads år helt enkelt, inget som jag kommer tänka tillbaka på när jag sitter på ålderdomshemmet direkt och bli lite sådär mysigt nostalgisk. Inte för att året har varit kasst på något vis-vilket jag förövrigt ibland önskar det hade varit, utan mer för att det inte har varit något särskillt. Därför hoppas jag på att storslagna saker ska hända 2012. Vem kan ha undgått att detta är året för jorden att gå under-alltid något, tänker jag. 

Värt att nämna om mitt år: 
-Jag blev kär
-Jag blev myndig och gjorde därmed min debut på krogen, rip. hemmafest
-Jag var med om min första livskris, hoppas att jag därmed kan hoppa över medelålders-krisen. 
-Jag förlorade någon i min närhet. 
-Jag drack mig full och doppade tårna i medelhavet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0